در حال بارگذاری ...
در بخش نمایشنامه‌های تألیفی و اقتباسی

داوران دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران معرفی شدند

در احکامی جداگانه‌ توسط محمد رحمانیان، دبیر دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، هیئت داوران بخش نمایشنامه‌های تألیفی و اقتباسی این رویداد ملی و فرهنگی، انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، طی برگزاری جلسه‌ای در سالن استاد شاهین سرکیسیان خانه‌ تئاتر، نادر برهانی مرند، حسین کیانی و افشین هاشمی به عنوان داوران بخش نمایشنامه‌های تألیفی و اقتباسی دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، انتخاب و معرفی شدند.

محمد رحمانیان در احکام داوران بخش تألیفی و اقتباسی دهمین دوره نوشته ‌است: «تجربیات ارزش‌مند جناب‌عالی در حوزه‌ نمایشنامه‌نویسی و توجه و خدمات بی‌دریغ‌تان به تئاتر و ادبیات نمایشی ایران، همواره اعتبارآفرین بوده است و موجب افتخار شورای سیاست‌گذاری دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران است تا از این تجربیات بهره‌مند شود. بر اساس این حکم، جناب‌عالی به عنوان داور بخش نمایشنامه‌های تألیفی و اقتباسی دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران منصوب می‌شوید. بی‌شک حضور ارزنده و فعالانه‌ جناب‌عالی در پیش‌برد اهداف این ارزیابی فرهنگی و هنری، ارزش‌مند و مؤثر خواهد بود. قدردان پذیرش مسئولیت‌تان در این روی‌داد ملی و فرهنگی خواهم بود. همواره پیروز و سرافراز باشید.»

 نادر برهانی مرند، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر، حسین کیانی، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر و افشین هاشمی، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما تا کنون نمایشنامه‌های‌ بسیاری را نوشته و منتشر کرده و روی صحنه برده‌اند.

 دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دبیری محمد رحمانیان در سه بخش نمایشنامه‌های تألیفی، اقتباسی و ترجمه، توسط کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران در دی 1402 برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران