در حال بارگذاری ...
بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش های آیینی و سنتی

راهنمای ارسال فیلم به دبیرخانه بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش های آیینی و سنتی

هنرمند گرامی

با سلام

در بیست‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، با هدف کاستن از مراجعات حضوری و سهولت در ارائه فیلم آثار، ستاد برگزاری جشنواره شیوه‌ی ارسال فیلم از طریق سرویس گوگل درایو را تدارک دیده است. شرایط و مراحل انجام این کار در ادامه تشریح شده است:

الف) استاندارد فیلم ارسالی

  • فرمت: MP4
  • حجم: حداکثر 5 گیگابایت

ب) اگر حساب کاربری جیمیل ندارید، یک حساب کاربری جیمیل برای خود ایجاد کنید.

ج) از طریق سرویس گوگل درایو (Google Drive) فایل فیلم خود را متناسب با استاندارد بند «الف» آپلود کرده و لینک آن را به آدرس جیمیل Ritualtraditionalfestival@gmail.com ارسال نمایید. در متن جیمیل، نام اثر، نام کارگردان، شماره تماس و نیز بخشی از جشنواره که  متقاضی حضور در آن هستید را ذکر نمایید.

د) چنانچه فیلم ارسالی شما مطابق با استانداردها به درستی بارگذاری شده باشد، این مسئله از طریق ایمیل، حداکثر تا 72 ساعت بعد به اطلاع شما خواهد رسید و نیز اگر با نواقصی همراه باشد، جهت رفع نواقص و بارگذاری مجدد، در ایمیل با شما مکاتبه انجام خواهد شد. بنابراین تا دریافت ایمیلِ «تایید دریافت صحیح فیلم اثر»، ایمیل‌تان را زیر نظر داشته باشید.

ه) چنانچه تا 72 ساعت بعد از بارگذاری فیلم و ارسال آن به دبیرخانه، ایمیلی برای شما ارسال نشده بود با شماره  02166754696تماس حاصل فرمایید. 




نظرات کاربران