در حال بارگذاری ...

برگزاری مسابقه «عکس موبایلی مردمی» در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

مدیر اجرایی بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی از برگزاری مسابقه «عکس موبایلی مردمی» در این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در حاشیه تبلیغات محیطی بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی، کپی تعدادی از نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای قدیمی در پهنه رودکی نصب شده است. با توجه به استقبال مردمی از عکاسی با نقاشی‌های یاد شده؛ مهدی ابدالی دبیر اجرایی بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی از برگزاری مسابقه «عکس موبایلی مردمی» در این دوره از این رویداد خبر داد.

او در این باره گفت: دبیرخانه جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی با همکاری معاونت فرهنگی- اجتماعی مترو تهران، به 10 عکس برگزیده جوایزی اهدا خواهدکرد.

براین اساس علاقمندان به منظور شرکت در این مسابقه، با نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای نصب شده در پهنه فرهنگی هنری رودکی، عکس‌ موبایلی اعم از سلفی، یادگاری، دستجمعی و غیره از خود را در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کرده و در توضیحات، کپشن، هشتگ #مسابقه_عکس_آیینی_سنتی را ثبت و  یا بصورت دایرکت به صفحه اینستاگرام اداره کل هنرهای نمایشی به نشانی @iranian_ dramatic_arts ارسال کنند.

پس از بررسی آثاری که تا پایان روز یکشنبه 21 آذر ماه با کپشن یاد شده، ثبت شده باشند، به ده نفر از برگزیدگان به انتخاب دبیرخانه این دوره از جشنواره از طرف اداره کل هنرهای نمایشی و مترو تهران، جوایزی اهدا خواهد شد.

بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی از 14 تا 21 آذر ماه در حال برگزاری است.




نظرات کاربران