در حال بارگذاری ...

آمار تماشاگران پخش آنلاین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی اعلام شد

معاون اداره کل هنرهای نمایشی از آمار تماشاگران پخش آنلاین بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مدیران و مسئولان جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در بیستمین دوره برگزاری این رویداد، به دلیل نامشخص بودن شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، تصمیم گرفتند تا بخش صحنه‌ای و هشتمین سمینار بین‌المللی جشنواره را به صورت آنلاین از طریق سامانه تیوال و تلویزیون تئاتر ایران پخش کنند.

مهدی ابدالی معاون اداره کل هنرهای نمایشی و دبیر اجرایی بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی درباره آمار بازدید تماشاگران از نمایش‌های این دوره از جشنواره در سامانه‌های تیوال و تلویزیون تئاتر ایران گفت: 25 نمایش در بخش صحنه‌ای جشنواره حضور داشت و براین اساس 6110 نفر، این نمایش‌‍‌ها را از طریق سامانه تلویزیون تئاتر ایران تماشا کردند و هر سمینار نیز به صورت میانگین 50 نفر بازدیدکننده در این سامانه داشت.  

او همچنین افزود: 5200 نفر نیز از طریق سامانه تیوال تماشاگر نمایش‌های این دوره از جشنواره بودند و سمینارها نیز حدود 500 نفر بیننده داشت.

ابدالی در ادامه عنوان کرد: اختتامیه این دوره از جشنواره با حضور تماشاگران در تالار وحدت برگزار اما از طریق سامانه تلویزیون تئاتر ایران به صورت زنده پخش شد و 385 نفرنیز به تماشای مراسم اختتامیه این رویداد از طریق سامانه تلویزیون تئاتر ایران نشستند.  

او در پایان تصریح کرد: بر این اساس در مجموع 11310 نفر، نمایش‌های بخش صحنه‌‌ای بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی را بصورت آنلاین تماشا کرده‌اند و 550 نفر نیز از طریق دوسامانه تیوال و تلویزیون تئاتر ایران، بیننده سمینارهای این رویداد بوده‌اند.

بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی از 14 تا 21 آذر ماه به دبیری داود فتحعلی‌بیگی برگزار شد.




نظرات کاربران